Представники Мережі "Зелена Житомирщина" взяли участь в ІІІ-му Всеукраїнському форумі "Освіта для збалансованого розвитку"

12-13 квітня 2017 року відбувається ІІІ Всеукраїнський форум «Освіта для збалансованого розвитку». Організатори Форуму: Всеукраїнська екологічна ліга, Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України. Ключова тема цього року: «Стратегія сталого розвитку України на період до 2030 року: завдання освіти щодо її реалізації».

Україна взяла на себе міжнародні зобов’язання щодо збалансованого розвитку, підписавши документи Конференції ООН з довкілля та розвитку (Ріо-де-Жанейро, 1992), Всесвітнього саміту зі збалансованого розвитку (Йоганнесбург, 2002), Конференції ООН зі збалансованого розвитку Ріо+20 (Ріо-де-Жанейро, 2012), саміту ООН зі збалансованого розвитку (Нью-Йорк, 2015). Україна також має зобов’язання щодо освіти для збалансованого розвитку, які відображені в Стратегії ЄЕК ООН освіти для збалансованого розвитку (Вільнюс, 2005) та комюніке Міжурядової конференції (Тбілісі+35: Екологічна освіта для збалансованого розвитку (Тбілісі, 6–7 вересня 2012).

Проте ці зобов’язання не були реалізовані http://www.viagrabelgiquefr.com/ на рівні державної політики, у тому числі щодо прийняття національних документів з реалізації Стратегії ЄЕК ООН з питань освіти в інтересах сталого розвитку. Міжнародні, громадські та місцеві освітні ініціативи  домінуючими рушійними силами з впровадження Вільнюської Стратегії.

В рамках роботи Форуму учасники долучились до активних обговорень щодо стратегічного бачення, керівних принципів та векторів Стратегії сталого розвитку України на період до 2030 року, зокрема можливостей реалізації міжнародних зобов’язань щодо впровадження освіти для сталого розвитку, використовуючи кращий досвід та практики.

Організаторами виступили Всеукраїнська екологічна ліга та Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді МОН України.

У роботі Форуму також взяли участь представники Мережі "Зелена Житомирщина", зокрема долучилися до обговорень щодо можливостей реалізації принципів освіти в інтересах сталого розвитку, використовуючи досвід запровадження на локальному рівні.